Blog

Getting noticed: tips & tricks.

Het stond al weken in drukletters aangeduid in mijn agenda: #MAD17. Op 3 mei was het eindelijk zo ver: Marketing Automation Day 2017. Mijn collega Gill en ik mochten deze inspirerende dag bijwonen in naam van Brandle. Samen met een 230-tal marketeers waren we aanwezig om de laatste nieuwtjes in het digitale landschap te vergaren. Meerbepaald de trends inzake Marketing Automatisatie, een begrip dat menig marketeer de stuipen op het lijf jaagt. Maar eveneens het begrip waar de marketingwereld vandaag om draait. Wij ontvangen de Automation-movement alvast met open armen. Benieuwd wat we juist hebben geleerd? Lees hier hoe wij #MAD17 hebben ervaren!

Google Tag Manager (GTM) is nu al enkele jaren onder ons. De meeste bedrijven gebruiken al tools als Google Analytics, Hubspot of andere tools voor de opvolging van hun website. Toch merk ik dat verbazend veel bedrijven de tracking van hun website niet via Tag Manager laat verlopen. En dat vind ik jammer! Er valt namelijk veel tijd (én geld) te besparen door het gebruik van deze tool. Hoe dit juist komt en hoe je de overstap maakt van opvolging via Google Analytics naar Google Tag Manager leg ik je graag uit in deze blogpost!

Kiezen voor een nieuwe website is een grote stap. Maar nu begint het echte werk: het opstellen van een briefingdocument waarin je specificeert wat je precies verwacht van die nieuwe site. Als Digital Agency krijgen we vaak te maken met zulke briefings. Vanuit onze ervaringen geven we je graag wat tips zodat ook jouw website volledig aan de verwachtingen voldoet!

Het (laten) bouwen van een nieuwe website brengt een grote denkoefening met zich mee. Het is belangrijk doordacht om te gaan met de creatie van- of het geven van de opdracht voor een nieuwe website. Als Digital Agency maken we het vaak mee: zaakvoerders of managers die als een ongeleid projectiel websites laten bouwen. Om onaangename verrassingen of extra kosten te vermijden geven we jou 5 zaken mee waar je best aan denkt voor de bouw van een nieuwe website!

    Bedrijven investeren alsmaar meer in het genereren van traffic naar hun website. Het is een intensief en continu proces dat voortdurend opgevolgd dient te worden. Maar wat gebeurt er met jouw bezoekers nadat ze op de website zijn aangekomen? Dit is waar Conversie Optimalisatie technieken in het spel komen. Om jou hier mee te helpen zijn er tegenwoordig talloze CRO-tools (Conversion Rate Optimization) op de markt. Bij Brandle maken we gretig gebruik van Zarget, CRO software die vorig jaar op de markt kwam. Hoe we deze software gebruiken om onze klanten van de meest optimale website te voorzien lees je hier!